Celine in Suriname - Reisverslag uit Soest, Nederland van Celine Kersten - WaarBenJij.nu Celine in Suriname - Reisverslag uit Soest, Nederland van Celine Kersten - WaarBenJij.nu

Celine in Suriname

Door: Celine Kersten

Blijf op de hoogte en volg Celine

14 September 2010 | Nederland, Soest

Hello,

Dit is in de 3 maanden dat ik in Suriname zit, mijn persoonlijke website.
Hier komen reisverslagen, blogs, foto's en video's op te staan.

Als je op de hoogte wilt blijven van mijn reisverslagen, schrijf je dan in voor de mailinglijst, en dan krijg je een email bij een nieuw verslag.

Kan ook met smsjes maar dat moet je maar niet doen, kost geld.

Ik zou het leuk vinden als je zo af en toe eens leest en een reactie plaatst!

  • 17 Januari 2011 - 17:57

    Christel Brouwer De Koning:

    Heey,

    Nou natuurlijk geef ik een reactie! Ik zal elke dag intens met je meeleven ;) HAHA! Succes morgen met je tentamen!! Ik zie je daarna!

  • 17 Januari 2011 - 20:18

    Stacey:

    Hee meis,

    Ik wens jou, Christel en Coralie heeeel veel plezier in Suriname! Helaas is het bij mij niet meer doorgegaan, maar ga nu hopelijk iets leuks doen in Nl. In ieder geval heel veel plezier meis :) en geniet ervan.

    xx Stees

  • 18 Januari 2011 - 19:53

    Alexander:

    Geweldig dat je dit doet meid....Wat ga jij veel leren!!!!!! WAUW!
    Ik blijf je volgen Cel...

    Knuf!

  • 11 Februari 2011 - 18:48

    Mama:

    Welkom in Paramaribo, als het goed is zit je reis er bijna op!!
    Hoop dat alles goed gegaan is. Lekker gaan uitrusten. Tot gauw!

  • 11 Februari 2011 - 18:53

    Takketante Gerda:

    Dit is je begin van een groot avontuur, maak er wat leuks van en heel veel plezier. Knufs

  • 16 Februari 2011 - 21:13

    Edda:

    Hoi Lieve Celine,
    leuk om te lezen dat je al een beetje aan het wennen bent .
    mooi verhaal en zeker lekker relaxt is het leven daar. het doet me heel veel aan Zuid Afrika denken. een dikke knuffel en tot de volgende keer. Edda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

Celine

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 29619

Voorgaande reizen:

11 Februari 2011 - 11 Mei 2011

Celine in Suriname

Landen bezocht: